Autotask biedt een complete IT-business management oplossing die Service Desk, CRM, projecten, tijd & kosten, facturering en meer combineert.
De door Duopact ontwikkelde koppeling tussen Autotask en Yuki zorgt ervoor dat verkoopfacturen automatisch worden overgenomen in je administratie. Na betaling wordt de betaalstatus bijgewerkt in Autotask. Hiermee heb je in één oogopslag een actueel klantbeeld en weet je altijd welke facturen nog open staan.
Hoe werkt het?
De door Duopact ontwikkelde Autotask koppeling moet eenmalig worden ingericht via API. Hierna synchroniseert deze dagelijks volledig automatisch.
De volledig geautomatiseerde koppeling stuurt dagelijks verkoopfacturen naar Yuki.
Gebruik je andere grootboeknummers? De koppeling kan deze omnummering automatisch voor je uitvoeren.
Door het bijwerken van de betaalstatus in Autotask heb je direct inzicht in je klant.
We are Duopact. We were born out of the urge to support entrepreneurs and their businesses with smart technology. Why enter invoices or manually exchange data between systems in the old-fashioned, time-consuming way?
View all our links with Yuki here.