Autotask biedt een complete IT-business management oplossing die Service Desk, CRM, projecten, tijd & kosten, facturering en meer combineert.
De door Duopact ontwikkelde koppeling tussen Autotask en Yuki zorgt ervoor dat verkoopfacturen automatisch worden overgenomen in je administratie. Na betaling wordt de betaalstatus bijgewerkt in Autotask. Hiermee heb je in één oogopslag een actueel klantbeeld en weet je altijd welke facturen nog open staan.
Hoe werkt het?
De door Duopact ontwikkelde Autotask koppeling moet eenmalig worden ingericht via API. Hierna synchroniseert deze dagelijks volledig automatisch.
De volledig geautomatiseerde koppeling stuurt dagelijks verkoopfacturen naar Yuki.
Gebruik je andere grootboeknummers? De koppeling kan deze omnummering automatisch voor je uitvoeren.
Door het bijwerken van de betaalstatus in Autotask heb je direct inzicht in je klant.
Wij zijn Duopact. Ontstaan uit de drang om ondernemers en hun business te ondersteunen met slimme technologie. Waarom zou je nog op de ouderwetse en tijdrovende manier facturen inboeken of handmatig data uitwisselen tussen systemen? Duopact ontwikkelt koppelingen gemaakt op de wensen van een ondernemer. Behoefte aan een maatwerk oplossing? Wij koppelen alles.
Bekijk al onze koppelingen hier.