Met De Yuki Connector als koppelingssoftware profiteer je als Yuki Partner van talloze voordelen: meer gemak, meer klanten en een ROI van maar liefst 800%! Wat is de Yuki Connector en op welke manier brengt deze software je verder? Dit zijn dé 6 redenen waarom jullie kantoor nooit meer zonder wil.
Een makkelijk te onthouden naam, die precies zegt wat het doet: de Yuki Connector verbindt jouw klant op diverse manieren aan de Yuki boekhoudsoftware. Wij hebben koppelingen die geschikt zijn voor:
Deze koppelingen gaan uit van operationele systemen voor uiteenlopende branches (zoals Microsoft CRM, Autotask, Virtuagym en Harvest). De klant kan zo blijven factureren vanuit zijn pakket, maar de facturen worden vervolgens opgebouwd in Yuki en rechtstreeks geïntegreerd in de Yuki-administratie. De facturen worden als kopie in Yuki bewaard én alle gegevens komen automatisch in de debiteurenadministratie, btw-administratie, incasso-overzicht en de omzet terecht.
Nooit meer aanmodderen met tussenrekeningen. Koppel nagenoeg elk payment provider systeem als bankrekening aan Yuki. Denk hierbij aan betaalproviders als Adyen, PayPal en MultiSafePay, maar ook creditcardrekeningen en vreemde valuta rekeningen
Voor klanten die werken met uiteenlopende kassasystemen (zowel online als offline), kunnen we de dagafslag koppelen. Maak met deze integratie de complete administratie van de klant compleet, inclusief facturen op rekening.
Denk hierbij aan voorraadmutaties (in bedragen), gestandaardiseerde debiteurenrapportages. Ook koppelen we loonjournaalposten van AFAS Profit.
Wil je meer weten over wat er technisch gezien mogelijk is met onze Yuki Connector?
Wil jij als Yuki-accountant of -kantoor je klantenkring uitbreiden? Dan is dit je kans! Met de Yuki Connector bied jij unieke meerwaarde, door je klanten makkelijker én sneller te bedienen. Kies je voor een bepaalde koppeling, dan ga je steeds meer klanten aantrekken aan die ook met dat systeem werken. Een magnetisch effect dus. En koppelt jullie Yuki-kantoor met de grote CRM-systemen? Dan heb je sowieso een streepje voor bij de grotere vissen.
Het ligt voor de hand, maar met een Yuki Connector maak je jouw leven én dat van je klant een stuk makkelijker. De meeste van onze koppelingen zijn zo ingericht dat ze transacties volledig geautomatiseerd verwerken (API-API-koppelingen). Daarbij krijgt je klant met alle financiële integraties een steeds completer financieel overzicht, wat de klanttevredenheid verhoogt!
Omdat je een stuk minder tijd kwijt bent met het verwerken van de administratie van je klant, houd je meer tijd over voor de echt belangrijke dingen. Daarnaast kun je met de connector zelf beslissen wat jullie als Yuki-kantoor doen en welke toegang je de klant geeft. Zo verdeel je de taken en werk je zo effectief mogelijk samen!
In de Yuki Connector krijg je vanzelf altijd een melding zodra iets gecontroleerd moet worden. Zo ben je problemen voor en ben je proactief naar de klant toe.
Yuki-kantoren die meer dan 25 klanten bedienen met onze koppelingen, hebben een gemiddelde ROI van maar liefst 800%, ten opzichte van de gedane investering. Wil je hier bewijs van zien? In overleg bespreken we dit graag met je.
Niet alleen van dag tot dag blijf jij in control, maar ook op het gebied van sales is dit product interessant. Je krijgt toegang tot de Yuki Portal van Duopact, waarin je makkelijk alle actieve verkochte koppelingen, de status hiervan, het aantal koppelingen per klant en meer bekijkt en managet. Zie jij kansen voor een upsell? Verstuur dan proactief een voorstel aan jouw klant!
Wil je weten wat de Yuki Connector voor jou als Yuki Partner kan betekenen?