Bieden jouw klanten online programma’s of abonnementsdiensten aan? Grote kans dat ze dan Plug & Pay gebruiken voor het genereren van hun automatisch terugkerende verkoopfacturen. Wist je dat je die voortaan ook in een handomdraai aan hun Yuki-administratie kunt koppelen? Zo maak je de online boekhouding van je klanten compleet, en geef je hun maximaal inzicht en overzicht in hun financiële administratie. Bovendien bespaar jij als accountant tijd en geld én verbeter je jouw boekhoudservice. Lees hier wat de Plug & Pay-koppeling met Yuki inhoudt en wat dit je oplevert.
Alle verkoopfacturen die je klant met Plug & Pay genereert, zijn voortaan automatisch onderdeel van hun Yuki administratie. Zo krijgen zij alle facturen in 1 overzicht op 1 plek. Dit is wat je verder realiseert met de koppeling:
Behalve online diensten is het ook mogelijk om facturen vanuit andere systemen te koppelen met de Yuki-administratie van de klant.
Heeft de klant ook nog andere (offline) diensten die niet via Plug & Pay lopen? Combineer ook deze systemen met Yuki, en zorg dat ze hun online boekhouding compleet krijgen in Yuki! We hebben inmiddels al meer dan 50 boekhoudkoppelingen gerealiseerd, en zijn dé expert in Yuki-koppelingen en de IT-service eromheen. Neem je meerdere koppelingen bij ons af? Dan monitor je jouw aangesloten klanten en de status van de koppelingen eenvoudig via ons Yuki Connector Platform. Een ideale manier om ook kansen te signaleren voor meer automatisering!
Bij Duopact vinden we handmatige, repetitieve handelingen bij je administratie écht niet meer van deze tijd. Daarom ontwikkelen we voor Yuki aan de lopende band nieuwe koppelingen met operationele systemen, voor alle branches. Ondertussen zorgen we dat alles blijft werken zoals het hoort. We zorgen voor een stabiele integratie, zonder zwarte schermen. Zodat jij ongestoord je werk kunt blijven doen.
Kickstart nu jouw automatisering met Duopact en plan een demo in!