Koppeling

Koppeling naar Microsoft Dynamics voor Yuki partners 

Als Yuki partner weet je inmiddels wel wat klanten willen. Zoveel mogelijk financieel gemak. Hoe beter je hierin kunt voorzien, hoe prettiger het zakendoen. Goed nieuws: je kunt je klantenkring nog verder gaan uitbreiden! Want met onze koppeling van het Microsoft Dynamics CRM-systeem naar Yuki bied je als accountant de ‘best of breed’ oplossing aan je klanten. We leggen je graag uit wat de voordelen van dit product zijn voor jou én je klanten.

Yuki & Microsoft Dynamics CRM: een praktisch paar

Het Dynamics CRM staat voor jouw klant centraal; dit willen ze dus graag zo houden. Door de kracht van Yuki te combineren met Microsoft Dynamics, bied je jouw klant het beste van beide werelden. Zij kunnen hun ideale CRM-systeem blijven gebruiken, terwijl jij ze voorziet van een volledig geautomatiseerde boekhouding. De koppeling tussen Yuki en Dynamics CRM automatiseert door middel van de nieuwste API-technieken het volledige facturatieproces:

  • Volledige (e-)facturatie in Yuki: facturen uit Financepakket van Dynamics klaarzetten in Yuki. 
  • Automatische matching van facturen.
  • Verwerk 1 factuur automatisch op verschillende grootboeken.
  • Automatisch debiteurenbeheer vanuit Yuki.

Zorgeloze integratie

Met de integratie van Yuki en Dynamics ga je voor maximale automatisering, én vergroot je jouw klantenkring. Maar dan wil je wel zeker weten dat er niets misgaat op het vlak van ICT. Want de betrouwbaarheid van de software waarmee je werkt, bepaalt de kwaliteit van de samenwerking tussen jou en je klanten. Gelukkig ben je hier niet alleen in. Ook bij Duopact willen we niets minder dan topkwaliteit leveren. Daarom werken wij alleen met de allerbeste IT-specialisten die erop uit zijn om alle afwijkingen op te sporen, vóórdat jij of je klant er iets van merkt. We monitoren onze koppelingen actief voor een vast bedrag per maand. Zo houd jij tijd over om te doen waar je goed in bent!

Daarom kies je als Yuki Partner voor de Dynamics-koppeling:

  1. Automatiseer 100% van de transacties.
  2. Verhoog de klanttevredenheid door een modern product en nóg meer up-to-date administratie.
  3. Verbreed je klantenkring met grotere klanten en word hun CFO! Dankzij de‘best of breed’ oplossing kunnen zij met elk operationeel systeem blijven werken.
  4. Geen technische voorkennis nodig!

Al tientallen koppelingen op de plank en anders op aanvraag gemaakt

Deel dit artikel online

Meer weten over dit artikel?

Neem contact met ons op, wij vertellen je er graag meer over.

Naar contact
autotask boekhoudkoppeling