Blog

Meer klanttevredenheid én meer marge? Signaleer kansen voor boekhoudkoppelingen proactief met de Yuki Connector!

Stel, jouw klant vraagt je “kan mijn pakket X ook gekoppeld worden aan Yuki?”

Top natuurlijk, een opdracht erbij voor een boekhoudkoppeling, maar dat is niet zo 1-2-3 geregeld. Want bij wie moet je dan eigenlijk aankloppen? Hoe weet je dat het onderhoud van die koppeling vervolgens ook goed geregeld is? En vooral ook: ben je er op tijd bij? Dit keer heb je het geluk dat hij jou belt, maar in de meeste gevallen zal de klant dit niet zo actief vragen. Hij verwacht namelijk dat jouw kantoor zelf de kennis hiervoor bezit, en hier proactief over communiceert.

Dat proces maken wij graag een stuk makkelijker voor je. Want vanaf nu signaleer je zelf proactief kansen voor boekhoudkoppelingen, in de klantportal van de Yuki Connector. Hoe dit werkt, vertellen we je hier!

Wat is de Yuki Connector?

De Yuki Connector is het full-serviceconcept van Duopact voor Yuki-koppelingen, waarin jij volledig inzicht hebt in alle automatisch verwerkte transacties. En waarmee je je klant helpt om méér te automatiseren (link: blog ‘automatiseer meer met de Yuki Connector’).
Duopact biedt niet alleen service via de klantportal. We bouwen én beheren als ICT-partij ook alle boekhoudkoppelingen voor Yuki, wat ons dé totaalexpert maakt op het gebied van Yuki-koppelingen. Met vragen kun je dus altijd bij ons aankloppen. Zo haal je het maximale uit Yuki én kun je jouw klanten beter bedienen! 

Boekhoudkoppelingen zijn vaak een ‘black box’

Gaat er iets fout in het operationele pakket van je klant? Denk aan een verkeerd btw-type, een onbekende grootboekrekening of een duplicaat in het factuurnummer? In de meeste gevallen stopt een boekhoudkoppeling dan vanzelf met verwerken. Ongemerkt. Want vaak kom je er pas later achter dat er iets is misgegaan in de administratie van de klant. En hoe ga je dit dan oplossen? Je raadt het al: heel veel belletjes plegen, waarbij je probeert de juiste contactpersoon te vinden om jouw probleem op te lossen. En in veel gevallen dit uiteindelijk zelf maar oplossen. Gevolg: een gezellig avondje handmatig werk. Dat wil je dus écht niet!

Krijg volledige controle over jouw boekhoudkoppelingen

Met de Yuki Connector portal van Duopact houd je de volledige controle over de boekhoudkoppelingen van jouw klanten. In de portal beheer je eenvoudig al jouw klanten en hun actieve koppelingen. De voordelen hiervan?

  • De ingebouwde controles en het uitgebreide transactielogboek geven je maximaal inzicht in de situatie.
  • De status van transacties is 100% inzichtelijk;
  • Je ziet in 1 oogopslag waar nog kansen liggen voor automatisering;

Met de Yuki Connector krijg je dus gaandeweg steeds meer grip op geautomatiseerde transacties. En hoef je nooit meer urenlang (foutieve) transacties handmatig te fixen. 

Al tientallen koppelingen op de plank en anders op aanvraag gemaakt

Bedien jouw klanten beter: signaleer automatiseringskansen proactief

Wat zou het voor jouw accountantskantoor betekenen als je de automatiseringskansen voor deze klant al lang van tevoren zag aankomen? Als je precies zou weten welke koppelingsmogelijkheden er waren om de boekhouding van jouw klant maximaal te automatiseren? Als je deze kansen weet te benutten:

  • Kun je jouw klanten steeds beter bedienen;
  • Houd je meer marge over, doordat je zelf door de verhoogde automatisering minder tijd aan de administratie kwijt bent;
  • Implementeer je koppelingen met steeds meer gemak en raken jouw klanten steeds verder geautomatiseerd;
  • Heb je alle tijd om je bezig te houden met de complexere zaken.

Duopact is graag jouw vaste partner voor het onderhoud van de koppelingen en helpt je om die voor je klanten te implementeren. Je hebt hiervoor geen technische voorkennis nodig!

Haal méér uit jouw samenwerkingen met de Yuki Connector

Boekhoudkoppelingen managen is niet het enige dat onze portal te bieden heeft. De kwalitatieve logs geven je maximaal inzicht in de verwerkingsstatus van facturen. Ook werk je dankzij de portal makkelijker samen met je klant. Dit kun je met de portal van de Yuki Connector:

Krijg een totaaloverzicht van alle koppelingen van jouw klanten en de status ervan. Hiermee zie je in 1 oogopslag waar nog kansen liggen voor automatisering

  • Bekijk het percentage succesvol verwerkte transacties per klant
  • Transactie(s) mislukt? Dankzij de logs kom je hierachter en signaleer jij dit voortaan altijd proactief naar je klanten
  • Stel notificatiemails in: hierin zie je direct de verwerkingsstatus van facturen
  • Bepaal wie de koppeling monitort en voeg ongelimiteerd gebruikers toe voor jouw kantoor of de klant

Verhoog je klanttevredenheid: koppel proactief i.p.v. reactief

Manage alle boekhoudkoppelingen van jouw klanten met de Yuki Connector en de bijbehorende portal, en verhoog je klanttevredenheid als accountant. Met de Yuki Connector ga je niet uit van koppeling met pakket X, maar je gaat uit van de automatiseringskansen bij de klant.

Zo kickstarten we samen de automatisering van jouw klanten

Neem je de Yuki Connector bij ons af? Dan leren we je eerst hoe je een klant moet aanmaken en hoe je de portal gebruikt. Daarna kickstarten we de automatisering van jouw klanten met een creditcardbundel. Als dit eenmaal goed is ingericht, dan kost het je nog maar 3 kliks om de koppelingen te activeren. 
Vervolgens stellen we meldingen voor je in en kunnen we verder gaan automatiseren naar jouw wensen. En daarna kun je aan de slag!

Boekhoudkoppelingen proactief signaleren: wij regelen ’t voor je!

Wil je ook boekhoudkoppelingen proactief signaleren in plaats van te reageren op een klantvraag? Bekijk wat de portal kan tijdens een demo!

Deel dit artikel online

Meer weten over dit artikel?

Neem contact met ons op, wij vertellen je er graag meer over.

Naar contact
autotask boekhoudkoppeling